دیدنی های دبی
نوشته شده توسط : تینا

تاج عرب دبی

تاج عرب دبی عمارتی می باشد که در ساخت آن دقیقا از تاج محل هند الگو برداری شده ولی این بنا چندین  تور دبی مرداد 95برابر بزرگ تر از تاج محل هند است. در این مجموعه آپارتمان ها و مراکز خرید زیادی ساخته شده و ساختمان آن با باغ هایی که به سبک مغول ساخته شده اند احاطه شده است. این بنا در خیابان عجایب واقع شده و قرار است در این خیابان از دیگر بناهای معروف جهان نیز الگوبرداری شده و ساخته شود. سران دبی قصد دارند دبی را به شهر بزرگ ترین ها تبدیل کنند به همین دلیل تاج عرب را چهار برابر بزرگ تر از تاج محل هند ساخته اند. این بنا یکی از دیدنی ترین جاذبه های توریستی دبی است که مسافرانتور دبی تابستان 95می توانند در سفر خود به این شهر از آن بازدید کنند.

گالری هنری توتال دبی

گالری هنر total بزرگ ترین گالری دبی است کهتور دبی مرداد 95 در دو طبقه در منطقه القوز دبی قرار دارد. در این گالری آثار هنری از انواع فرهنگ‌ها و سنت ها و کشورها به نمایش گذاشته می شود و در آن بیش از 300 نقاشی از صنايع دستی سنتی و اسباب و اثاثیه آنتيک منزل در نمایشگاه دائمی آن موجود می باشد. يکي از اصلی ترين جاذبه‌های اين گالری، حياط زيبا و سنگفرش دیدنی آن است که با نماهای مختلف و ترکيبی از سبک‌های ساختمانی مختلف از سر تا سر دنيا احاطه شده است.گردشگران تور دبی تابستان 95می توانند از این گالری دیدن فرمایند.

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی تابستان 95خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. تور دبی مرداد 95خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.

 

 

باغ معجزه دبی

باغ معجزه دبی Miracle Garden Dubai در محیطی بسیار زیبا با گل های درخشان در وسط صحرا از دیدنی های دبی است تور دبی مرداد 95که موجب شگفتی گردشگران دبی می باشد.این پارک که در روز ولنتاین 2013 راه اندازی شد. با گل روی زمین و حلقه های قوسی و قلب شکل آراسته شده، باغ حدود 45 میلیون گل دارد.این باغ در حال حاضر نامزد برای ثبت رکورد گینس بخاطر طولانی ترین دیوار گل جهان است. حداقل 45 رنگ طبیعی در باغ معجزه وجود دارد.
هر منطقه دارای طرح های محوطه سازی عمودی و افقی خاص هر گردشگاه است، که قوسی شکل است و مسیر با مینی چتر سایه رنگارنگ پوشش داده شده ، هرم های گل با 10 متر ارتفاع، آب استخر در فضای باز، سرویس بهداشتی، وضو خانه و نمازخانه همگی از امکانات این باغ  برای گردشگران تور دبی تابستان 95 می باشد .

 





:: برچسب‌ها: دیدنی های دبی,تاج عرب دبی,گالری هنری توتال دبی,خانه اپرا در دبی,باغ معجزه دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: